Lista politicilor active

Nume Tip Consimțământul utilizatorului
Termeni si conditii Politica site-ului Utilizatori autentificați

Sumar

Informare privind termenii si conditiile de accesare ale platformei si protectia datelor personale

Politică întreagă

Termeni şi condiţii de utilizare a platformei e-learning a S.C. Pro Fiduciaria S.R.L.

Politică întreagă

1. Acceptarea conditiilor

Societatea noastra, S.C. PRO FIDUCIARA S.R.L. avand sediul in Calea Mosilor, nr. 217A, Bl C1, ap 34 , sector 2, Bucuresti, Romania s-a angajat sa respecte viata privata a utilizatorilor platformei, proprietatea noastra.

Platforma e-learning a S.C. Pro Fiduciaria S.R.L. (denumita in continuare PLATFORMA), administrata de Departamentul IT din cadrul S.C. Pro Fiduciaria S.R.L., este reprezentata prin aplicatia instalata la adresa: e-learning.profiduciaria.ro

Folosirea PLATFORMEI presupune acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor expuse mai jos.

Termenii si conditiile pot fi schimbate in orice moment de catre administratorul PLATFORMEI, fara notificarea prealabila a persoanelor care o utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta in orice moment. In cazul in care nu sunt de acord cu conditiile impuse, Utilizatorii trebuie sa inceteze accesarea PLATFORMEI.

2. Descrierea serviciilor

PLATFORMA ofera utilizatorilor sai, prin intermediul aplicatiilor sale, o vedere generala a ofertei de pregatire a companiei, mijloace de informare si comunicare (stiri), un mediu de colaborare util in derularea activitatilor de pregatire curente, un mijloc eficient de evaluare interna a performantelor de pregatire. PLATFORMA realizeaza, prin aportul utilizatorilor sai, un depozit de informatii, materiale educationale, din domeniul asigurarilor si pensiilor private. PLATFORMA are ca principal obiectiv realizarea unui mediu interactiv de comunicare si consultare a documentelor oferite si de participare la activitatile virtuale initiate.

3. Conditii de acces

Accesul utilizatorilor la serviciile si informatiile din cadrul PLATFORMEI este protejat prin "nume utilizator" si "parola". Va recomandam sa nu dezvaluiti nimanui datele de acces. S.C. Pro Fiduciaria S.R.L. nu va cere niciodata datele dumneavoastra de acces in mesaje sau telefoane nesolicitate. Nu dezvaluiti aceste date persoanelor care va cer acest lucru. Mai mult, aveti obligatia de a verifica periodic daca datele de acces nu au fost alterate si de a raporta in cel mai scurt timp orice disfunctionalitate catre personalul de administrare a PLATFORMEI.

Pentru a putea utiliza aceste servicii, trebuie sa:
(a) comunicati informatii personale reale, exacte, actuale si complete asa cum sunt cerute in formularele de inregistrare si
(b) sa le actualizati de cate ori este nevoie, pentru a mentine aceste informatii reale, exacte, actuale si complete.
Daca veti furniza informatii nereale, inexacte, neactuale sau incomplete, ori exista suspiciunea ca informatiile sunt nereale, inexacte, neactuale sau incomplete, administratorul PLATFORMEI are dreptul de a suspenda temporar sau definitiv contul dumneavoastra de utilizator.

"Numele de utilizator" si "parola" pentru noii utilizatori vor fi generate automat de administratorul platformei, la inceputul fiecarui program, pe baza datelor personale furnizate cu ocazia inregistrarii. Aceste date vor fi comunicate in parte fiecarui utilizator prin e-mail.

In cazul in care utilizatorii nu au comunicat datele minime necesare pentru crearea "numelui de utilizator" la inregistrare, utilizatorul nu va putea accesa platform pentru a urma cursul dorit. Utilizatorii pot solicita asistenta privind "numele de utilizator" la adresa de e-mail office@profiduciaria.ro. Utilizatorii au obligatia de a semna mesajele cu numele complet, si cursul la care sunt inregistrati.

Administratorul are obligatia de a raspunde solicitarilor adresate prin e-mail in 48 ore de la primirea acestora. Administratorul are dreptul de a arhiva orice corespondenta cu utilizatorii platformei, realizata prin intermediul e-mailului.
Va recomandam ca la sfarsitul fiecarei sesiuni de utilizare a PLATFORMEI sa inchideti contul utilizand butonul "Iesire". Va sfatuim, de asemenea, sa inchideti la sfarsitul sesiunii si fereastra browser-ului in care ati lucrat.

4. Cerinte minime software pentru accesul platformei

  • Sistem de Operare Windows XP,7,8,10, orice versiunea recenta de Linux, MacOS;
  • Browser Internet Explorer 8 sau mai nou, Mozilla Firefox 2 sau mai nou, Google Chrome;
  • Adobe PDF Reader.
  • Javascript activat in browser

5. Obligatii

S.C. PRO FIDUCIARIA S.R.L. se obliga sa:

  • permita accesul Cursantului la platforma e-learning;
  • puna la dispozitie lectori autorizati care pot sprijini cursantii in procesul de invatare prin raspunsul la eventualele neintelegeri privind continutul cursurilor;
  • actualizeze cursurile in conformitate cu cerintele legale;
  • raporteze catre ISF urmatoarele informatii: Nume/Prenume participant, CNP, Adresa de domiciliu, Zona de activitate a cursantului (Orasul principal din Judet), prezenta la curs exprimata in procente; sa transmita direct catre cursant sau ISF adeverinta de absolvire a programului parcurs de cursant

Cursantul

  • intelege faptul ca S.C. PRO FIDUCIARIA S.R.L. nu are obligatia de a asigura accesul la terminale cu browser si acces la internet, aceasta fiind sarcina Cursantului.
  • se obliga sa respecte drepturile de autor ale S.C. PRO FIDUCIARIA S.R.L. asupra materialelor de curs. Cursurile sunt proprietatea S.C. PRO FIDUCIARIA S.R.L., iar reproducerea, transmiterea, chiar si fragmentarea, sub orice forma sau prin orice mijloace sunt permise numai cu acordul scris al acesteia.
  • intelege faptul ca S.C. PRO FIDUCIARIA S.R.L. nu este raspunzatoare pentru gradul de insusire a cunostintelor de catre cursant si nici nu garanteaza procentul de promovabilitate a examenului organizat de ISF.

6. Legaturi la alte pagini de Internet

PLATFORMA poate contine legaturi catre pagini de Internet ale unor terte parti.

7. Drepturi de autor si de proprietate intelectuala

Continutul este detinut de catre PLATFORMA si utilizatorii autorizati. Utilizatorul accepta sa nu modifice, publice, transmita, transfere, vanda, reproduca, distribuie, furnizeze, expuna sau sa exploateze comercial in vreun fel orice continut sau sa incalce marca de fabricatie sau marca serviciului cuprinsa intr-un astfel de continut.

8. Nota de Informare privind Protectia Datelor cu Caracter Personal

Cine suntem noi?

Operatorul de date este S.C. Pro Fiduciaria SRL, cu sediul social în Calea Mosilor, nr. 217A, Bl. C1, ap 34 , sector 2, Bucuresti. Datele de contact pentru Responsabilul cu protecția datelor sunt email dpo@profiduciaria.ro și telefon 0744.366.663

Obiectivele demersului nostru, în ordinea importanței, privind această informare sunt următoarele:

  1. respectarea intimității dumneavoastră și protejarea datelor cu caracter personal
  2. repectarea prevederilor legale privind protecția datelor cu caracter personal
  3. înțelegerea de către dumneavoastră a modului în care vă sunt colectate, stocate și prelucrate datele personale, pentru a vă proteja datele, pentru a respecta prevederile legale și pentru a servi interesului nostru legitim (comunicări de marketing, informări clienți, obligații legale)

Aceasta este versiunea curentă și valabilă în acest moment, creată în data de 25 mai 2018 și actualizată în data de 4.01.2022

Cuprins

Cine suntem noi?

Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dumneavoastră personale?

În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau în mod direct de dumnevoastră?

Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale?

De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?

Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?

În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?

Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?

Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră Personale?

Dezvăluim datele dumneavoastră Personale?

Sunt datele dumneavoastră personale în siguranță?

Care sunt drepturile dumneavoastră?

Cum vă puteți exercita drepturile?

Puteți alege setările de confidențialitate?

Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?

Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare

 

            1. Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dumneavoastră personale?

                             1.1. Colectăm emailul dumneavoastră pentru comunicări în scopuri de informare/ formare profesională, prin newsletter sau direct catre emailul dumneavoastră

                             1.2. Colectăm emailul dumneavoastră pentru comunicări administrative legate de cursurile la care v-ați înscris

                             1.3. Colectăm numele dumneavoastră și datele din formularul de înscriere la un curs pentru comunicări administrative legate de achiziția sau participarea dumneavoastră la cursurile noastre

                             1.4. Noi colectăm numele dumnevoastră pentru comunicări administrative legate achiziție

                             1.5. Atunci când faceți o înscriere la un eveniment, noi colectăm numele, prenumele și CNP-ul pentru gestionarea și emiterea documentelor de certificare privind participarea și absolvirea cursurilor, daca există o obligație legală

                             1.6. Atunci când faceți o cerere (înscriere curs) noi colectăm datele de facturare numai în scopul respectării prevederilor legale privind emiterea facturilor proforme și fiscale

            2. În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau; în mod direct de dumnevoastră?

                             2.1. Datele vor fi prelucrate numai dacă există un interes legitim, un consimțământ explicit sau avem o obligație legală

                             2.2. Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru informări administrative

                             2.3. Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitim pentru a crea statistici care să ne permită să dezvoltăm noi produse, să aducem anumite ajustări, să luăm decizii de business mai bune sau să îndeplinim așteptările clienților sau potențialilor clienți la standarde cât mai înalte.

            3. Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale?

                             3.1. Noi suntem responsabili pentru colectarea și prelucrarea datelor personale

                             3.2. Noi decidem cum sunt prelucrate datele și de ce sunt prelucrate aceste date

                             3.3. Responsabilul pentru protecția datelor cu caracter personal este Adriana Ceausescu, dpo@profiduciaria.ro

            4. De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?

                             4.1. Datele sunt colectate indirect, în momentul în care altcineva (o persoană juridică sau fizică) face înscrierea la un curs pentru dumneavoastră.

                             4.2. Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin intermediul emailurilor pe care ni le trimiteți

                             4.3. Datele sunt colectate de la dumneavoastră prin intermediul formularelor web (formulare de înscriere)

                             4.4. Furnizarea datelor de către dumneavoastră este permisă și voluntară, exceptând situația în care furnizarea datelor este o cerință obligatorie din punct de vedere legal: încheierea unui contract, date de facturare, date pentru înscrierea la cursuri sau contabilitate.

                             4.5. Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este voluntară, atunci acest lucru nu vă poate afecta.

                             4.6. Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este obligatorie, atunci vă poate afecta: Nu veti putea beneficia de serviciile pe care le vindem, pentru ca vânzarea lor e legată de înregistrarea și declararea unor detalii fiscale sau emiterea certificatelor de participare la cursuri sau a diplomelor autorizate conform legii (aceste date sunt necesare la momentul înscrierii)

            5. Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?

                             5.1. Noi procesăm numai date personale cu scop de identificare generala, adica date personale care nu sunt sensibile, denumite nesensibile.

                             5.2. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „nesensibile” este: consimțământul dumneavoastră sau un contract la care sunteți parte, o cerere de la dumneavoastră înainte de semnarea unui contract, solicitarea justifică prelucrarea datelor dumneavoastră personale sau necesitatea respectării unei obligații legale la care suntem supuși sau interesul nostru legitim sau legitim al unei terțe părți.

                             5.3. Prelucrăm datele dumneavoastră personale pe baza unor interese care sunt:  legitime, legale, reale, transparente și prezente.

                             5.4. Interesele noastre legitime pot fi înlăturate de: interesele dumneavoastră și drepturi fundamentale ale dumneavoastră.

                             5.5. Vă protejăm în mod adecvat interesele, drepturile și libertățile.

                             5.6. Vă oferim explicații detaliate (acest document care explică faptul că interesul nostru legal și legitim are prioritate față de interesele dumneavoastră sau drepturile și libertățile fundamentale, fără însă a le încălca.

                             5.7. Noi nu colectăm, nu stocăm și nu prelucram în niciun fel date personale sensibile.

            6. În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?

                             6.1. Atunci când faceți o achiziție prin intermediul interfeței web, telefonic sau pe email.

                             6.2. Atunci când întocmim documentele legale și necesare pentru înscrierea, participarea și finalizarea cursurilor.

            7. Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?

                             7.1. Folosim datele dumneavoastră personale pentru a evalua automat aspecte ale intereselor dumneavoastră

                             7.2. Facem evaluari automate care includ: o analiză a caracteristicilor dumneavoastră, poate include predicții cu privire la comportamentul dumneavoastră, este realizată exclusiv cu mijloace informatice, este realizată fără implicare umană.

                             7.3. Va fi menționată în continuare prin referire la termenul “profil complet automatizat”.

                             7.4. Folosim datele dumneavoastră personale pentru a lua decizii automate despre dumneavoastră.

                             7.5. Deciziile automate se iau pe baza profilului complet automatizat și sunt sunt realizate numai de un calculator, sunt făcute fără intervenție umană, sunt denumite în continuare „procese decizionale complet automatizate”.

                             7.6. Ne fundamentăm procesul de “decizie complet automată” despre dumneavoastră pe următoarea logică de prelucrare: Dacă un cititor accesează articole dintr-o anumită categorie, vom considera că aria sa de interes este legată de acea categorie de articole și vom incerca sa personalizam, în viitor, conținutul sau/și cursurile noastre pe baza acelei analize; dacă un client a urmat un curs este predictibil să fie interesat de un alt curs; dacă un abonat al newsletterului face/ sau nu face anumite acțiuni care intră într-un tipar complet automatizat, putem să personalizăm acțiunile de marketing pentru a crește relevanța pentru abonat și a servi interesului legitim; dacă o persoană este client deja, îi acordăm uneori și anumite reduceri.

                             7.7. Deciziile noastre „complet automate” nu au un impact asupra drepturilor dumneavoastră și nu au impact real semnificativ semnificativ asupra, circumstanțelor aferente situației dumneavoastră, comportamentului dumneavoastră  sau alegerilor dumneavoastră

                             7.8. Temeiul legal pentru prelucrarea noastra referitoare la deciziile „complet automate” referitoare la dumneavoastră este o prelucrare în scopul intereselor noastre legitime, sau intereselor legitime ale unei terțe părți sau intereseelor tale legitime.

                             7.9. Datele dumneavoastră personale pe care sistemul nostru se bazează atunci când ia „decizii complet automate” sunt date personale “nesensibile”.

                             7.10. Deciziile noastre “complet automate” nu vă pot afecta.

            8. Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale

                             8.1. Prelucrăm datele dumneavoastră personale pentru scopurile descrise la punctul 3.

                             8.2. Scopurile noastre, pentru care prelucrăm date personale sunt reale, prezente, și legitime.

                             8.3. Nu vă prelucrăm datele dumneavoastră personale în scopuri secundare care sunt incompatibile cu scopurile principale pentru care datele dumneavoastră personale sunt colectate inițial; fără consimțământul dumneavoastră prealabil, fără să existe un interes legitim în acest sens, și fără un temei juridic.

                             8.4. Vă informăm că nu colectăm și prelucrăm date care sunt incompatible cu scopul enunțat.

            9. Cât timp păstrăm datele dumneavoastră Personale?

                             9.1.  Limităm durata de stocare a datelor dumneavoastră personale la ceea ce este necesar pentru scopurile noastre de procesare enunțate.

                             9.2. Revizuim necesitatea păstrării în continuare a datelor dumneavoastră personale: În fiecare an analizăm datele colectate și prelucrate, în vederea filtrării, sortării și menținerii prelucrării doar pentru datele în cazul cărora scopul prelucrării este actual.

                             9.3. Ștergem datele dumneavoastră la momentul la care ne solicitați acest lucru, cu excepția datelor a caror furnizare si prelucrare este impusa de o prevedere legala, pe care le stergem în termenul prevăzut de lege pentru aceasta (datele de facturare în 5 ani) participarea la cursuri, pe perioadă nederminată).

                             9.4.  În cazul în care păstrarea datelor dumneavoastră personale este necesară în scopurile specificate de lege, putem păstra în continuare datele dumneavoastră personale (exemplu: participarea la cursuri, absolvirea unor examene)

          10. Dezvăluim datele dumneavoastră Personale?

                             10.1. Datele dumneavoastră sensibile nu vor fi dezvăluite către terți.

                             10.2. Nu colectăm și nu prelucrăm și nu oferim date sensibile către terți.

                             10.3. Datele dumneavoastră personale nesensibile pot fi procesate de către terți cu care avem o relație contractuală în scopuri care servesc interesului nostru legitim sau legal: Google Analytics – aplicație pentru statistici.

                             10.4. Menționăm că lucrăm cu furnizări interni sau externi care oferă garanții suficiente de credibilitate și legalitate pentru a putea prelucra aceste date.

                             10.5. Parte din datele dumneavoastră personale pot fi prelucrate sunt transmise și pot fi prelucrate de către furnizori interni sau interni cu care avem o relație contractualulă pentru a vă putea oferi serviciile companiei noastre, după cum urmează, numai în scopurile menționate mai jos pe următoarele categorii:

                                       10.5.1. Servicii de contabilitate și juridice (nume prenume, andresă, cnp)

                                       10.5.2. Servicii de facturare: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;)

                                       10.5.3. Servicii de curierat/poștă: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;

                                       10.5.4. Servicii de email (SMT): adresă de email email, nume și prenume;

                                       10.5.5. Servicii de procesare plăți online – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;

                                       10.5.6. Servicii de statistică online (Google Analytics și Facebook Pixel Code): acțiuni pe website, durata unei vizite, pagini vizitate, achiziții, ip). În aceste servicii nu sunt colectate date personale precum nume și prenume ci aplicațiiile stochează și prelucrează numai acțiuni.

                                       10.5.7. Servicii de consultață privind protecția datelor personale și a securitatății informațiilor

          11. Sunt datele dumneavoastră personale în siguranță?

                             11.1. Stocăm în siguranță datele personale, cu măsuri tehnice corespunzătoare, cu măsuri organizatorice adecvate, cu un nivel adecvat de securitate, împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale; împotriva daunelor accidentale sau ilegale.

                             11.2. Am implementat măsuri pentru a descoperi breșe de securitate: documentăm cauzele incidentului de securitate, documentăm ce date personale sunt afectate de incidentul de securitate, documentăm acțiunile (și motivele acțiunilor) pentru a remedia încălcarea securității, limităm consecințele incidentului de securitate, recuperăm date personale, revenim la o stare normală de prelucrare a datelor cu caracter personal.

                             11.3. Dacă avem un grad de certitudine rezonabil că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor dumneavoastră personale, atunci raportăm incidentul de securitate către managementul companiei noastre și desemnăm o persoana responsabilă pentru a analiza dacă încălcarea securității poate avea efecte nefavorabile pentru dumneavoastră, a informa personalul relevant din organizația noastră, a determina în ce măsură este necesară notificarea Autorității de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate și a stabili dacă este necesar să vă comunicăm informații despre incidentul de securitate.

                             11.4.  Investigăm incidentul de securitate dacă este cazul și încercăm să împiedicăm ca incidentul de securitate să ducă la distrugerea accidentală sau ilegală a datelor personale, pierderea accidentală sau ilegală a controlului datelor cu caracter personal, pierderea accidentală sau ilegală a accesului la datele cu caracter personal, alterarea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal, sau acces neautorizat la datele cu caracter personal.

                             11.5. Depunem toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu.

                             11.6.  Notificăm Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertatile dumneavoastră.

                             11.7. Vă informăm despre încălcarea securității dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil, prin canale de contact adecvate, de ex. prin e-mail, SMS, bannere proeminente pe site-ul nostru, comunicări poștale, reclame proeminente în mass-media etc.

                             11.8. Nu suntem obligați să vă informăm direct dacă: am luat măsuri pentru a face ca datele dumneavoastră personale să fie incomprehensibile oricărei persoane care nu este autorizată să le acceseze; imediat după incidentul de securitate am luat măsuri pentru a ne asigura că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră nu mai este posibil să se producă sau ar implica eforturi disproporționate. Într-un astfel de caz, vă vom informa prin intermediul rețelelor publice.

          12. Care sunt drepturile dumneavoastră?

                             12.1. Vă respectăm drepturile care privesc protecția datelor dumneavoastră personale.

                             12.2. Aveți dreptul să solicitați abonarea sau dezabonarea la newsleter (materiale de content marketing, informări de marketing, etc)

                             12.3. Aveți dreptul de a acces la datele dumneavoastră personale.

                             12.4. În cazul în care solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dumneavoastră personale, atunci aveți un drept care ne obligă să confirmăm că noi prelucrăm datele dumneavoastră personale sau nu prelucrăm datele dumneavoastră personale.

                             12.5. Dreptul dumneavoastră de a obține confirmarea de la noi că prelucrăm (sau nu prelucrăm) datele dumneavoastră personale

                                       12.5.1. Nu include date anonime.

                                       12.5.2. Include doar datele personale care vă privesc.

                                       12.5.3. Include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dumneavoastră

                             12.6. Trebuie să vă dăm acces la datele dumneavoastră personale dacă:

                                       12.6.1. solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dumneavoastră personale și

                                       12.6.2. prelucrăm datele dumneavoastră personale și

                                       12.6.3. solicitați accesul la datele dumneavoastră personale.

                             12.7. Trebuie să vă furnizăm o copie a datelor dumneavoastră personale dacă:

                                       12.7.1. solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dumneavoastră personale și

                                       12.7.2. prelucrăm datele dumneavoastră personale și

                                       12.7.3. solicitați o copie a datelor dumneavoastră personale.

                             12.8. Aveți dreptul la informațiile privind garanțiile pe care le-am implementat pentru transferul datelor dumneavoastră personale către o țară care este în afara UE și SEE dacă:

                                       12.8.1. solicitați să confirmăm dacă prelucăm sau nu datele dumneavoastră personale și

                                       12.8.2. vă transferăm datele dumneavoastră personale într-o țară care este în afara UE și SEE.

                             12.9. Aveți dreptul la rectificarea datelor dumneavoastră personale.

                                       12.9.1. Dreptul de a obține rectificarea datelor dumneavoastră cu caracter personal care sunt inexacte;

                                       12.9.2. nu include date anonime;

                                       12.9.3. include doar datele personale care vă privesc;

                                       12.9.4. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dumneavoastră.

                             12.10. Trebuie să rectificăm datele dumneavoastră personale dacă:

                                       12.10.1. prelucrăm datele dumneavoastră personale și

                                       12.10.2. datele dumneavoastră personale sunt inexacte și

                                       12.10.3. solicitați să obțineți rectificarea datelor dumneavoastră personale.

                             12.11. Trebuie să completăm datele dumneavoastră personale dacă:

                                       12.11.1. prelucrăm datele dumneavoastră personale și

                                       12.11.2. datele dumneavoastră personale sunt incomplete, și

                                       12.11.3. solicitați să obțineți completarea datelor dumneavoastră personale.

                                       12.11.4. Aveți dreptul să ne furnizați o declarație suplimentară.

                                       12.11.5. Trebuie să comunicăm rectificarea datelor dumneavoastră personale destinatarilor datelor dumneavoastră personale (dacă există).

                             12.12. Nu comunicăm rectificarea datelor dumneavoastră personale destinatarilor datelor dumneavoastră personale în cazul în care comunicarea către destinatar

                                       12.12.1. este imposibilă, sau

                                       12.12.2. implică un efort disproporționat.

                             12.13. Aveți dreptul la ștergerea datelor dumneavoastră personale.

                                       12.13.1. Trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale fără întârzieri nejustificate, dacă: solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale, prelucrăm datele dumneavoastră personale, datele dumneavoastră personale nu sunt necesare scopurilor noastre de prelucrare a datelor dumneavoastră personale.

                                       12.13.2. Trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale, șiprelucrăm datele dumneavoastră personale, vă retrageți consimțământul pe care se bazează prelucrarea datelor dumneavoastră personale, și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale.

                                       12.13.3. Trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați să obțineți ștergerea datelor dumneavoastră personale, și prelucrăm datele dumneavoastră personale, prelucrarea datelor dumneavoastră personale este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes public, prelucrarea datelor dumneavoastră personale este necesară în cadrul exercitării unei autorități oficiale cu care este învestit, prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care le urmărim, sau prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care o terță parte le urmărește, obiectați la prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră personale, prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dumneavoastră

                                       12.13.4. Trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale și prelucrăm datele dumneavoastră personale, și contestați prelucrarea de către noi a datelor dumneavoastră personale în scop de marketing direct, și prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dumneavoastră

                                       12.13.5. Trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale, sau prelucrarea datelor dumneavoastră personale este ilegală.

                                       12.13.6. Trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale și datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern al unui stat membru.

                                       12.13.7. Trebuie să ștergem datele dumneavoastră personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale, și datele dumneavoastră personale au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.

                                       12.13.8. Trebuie să comunicăm ștergerea datelor dumneavoastră personale destinatarilor către care le dezvăluim (dacă există).

                                       12.13.9. Nu comunicăm ștergerea datelor dumneavoastră personale destinatarilor către care le dezvăluim, în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.

                                       12.13.10. Aveți dreptul să obțineți de la noi restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale. Dreptul dumneavoastră de a obține restricții privind prelucrarea datelor dumneavoastră personale:  nu include date anonime, include datele personale care vă privesc. Include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale pentru o perioadă, în scopul de a verifica exactitatea datelor dumneavoastră personale dacă solicitați să obțineți restricțicționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale și contestați exactitatea datelor dumneavoastră personale.

                                       12.13.11. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale dacă: solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale și prelucrarea datelor dumneavoastră personale este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor dumneavoastră personale.

                                       12.13.12. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale dacă,solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale nu avem nevoie de datele dumneavoastră personale în scopul prelucrării noastre, solicitați datele dumneavoastră personale pentru a stabili o reclamație legală sau, solicitați datele dumneavoastră personale pentru a vă exercita o plângere legală sau, aveți nevoie de datele dumneavoastră personale pentru a vă apăra împotriva unei plângeri legale.

                                       12.13.13. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale dacă solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale și obiectați de prelucrarea datelor dumneavoastră personale care sunt necesare pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes publicsau vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră personale care sunt necesare în exercitarea unei autorități oficiale care ne este încredințată și vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră personale care sunt necesare în scopul intereselor legitime pe care le urmărim șiașteptați să verificați dacă prelucrarea datelor dumneavoastră personale are un motiv legitim care nu depășește obiecția dumneavoastră

                                       12.13.14. Trebuie să comunicăm restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale către destinatarii datelor dumneavoastră personale (dacă există). Nu comunicăm restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale către destinatarii datelor dumneavoastră personale în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.

                                       12.13.15. Dacă restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale, atunci putem stoca datele dumneavoastră personale, prelucra datele dumneavoastră personale pe baza consimțământului dumneavoastrăprelucra datele dumneavoastră personale pentru a întemeia o reclamație legală, prelucra datele dumneavoastră personale pentru a exercita o plângere legală, prelucra datele dumneavoastră personale pentru a ne apăra împotriva unei plângeri legale, prelucra datele dumneavoastră personale pentru a proteja drepturile unei persoane, prelucra datele dumneavoastră personale din motive de interes public ale Uniunii sau ale unui stat membru.

                                       12.13.16. Dacă obțineți o restricționare privind prelucrarea datelor dumneavoastră personale, trebuie să vă informăm înainte de ridicarea restricționării.

                                       12.13.17. Dacă prelucrăm datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilul complet automatiza  (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), aveți dreptul să obiectați cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră personale în acest scop.

                                       12.13.18. Dreptul dumneavoastră de a obiecta la prelucrarea datelor dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct este un drept pe care îl aveți în orice moment, nu include date anonime, include datele personale care vă privesc, nu include date personale care nu vă privesc, include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dumneavoastră

         13. Cum vă puteți exercita drepturile?

                             13.1. Vă invităm să comunicați cu noi despre exercitarea drepturilor dumneavoastră privind protecția datelor dumneavoastră personale.

                             13.2. Acceptăm numai solicitări scrise, deoarece nu putem face față solicitărilor verbale imediat, fără să analizăm mai întâi conținutului cererii și fără să vă identificăm mai întâi.

                             13.3. Cererea dumneavoastră trebuie să conțină o descriere detaliată și precisă a dreptului pe care doriți să-l exercitați.

                             13.4. Trebuie să ne furnizați o copie a unui document de identificare pentru a vă confirma identitatea ca, de exemplu un carnet de identitate sau un pașaport.

                             13.5. Orice alte date conținute în copia documentului de identificare, cum ar fi o fotografie sau orice alte caracteristici personale, pot fi mascate.

                             13.6. Nu vom accepta alte mijloace de a vă asigura identitatea, mai ales in situatia in care doriti să vă furnizăm datele pe care le deținem, pentru că am risca să transmitem datele dumneavoastra către persoane neidentificate

                             13.7. Dacă doriți să propuneți alternative, le vom evalua de la caz la caz.

                             13.8. Folosirea informațiilor din documentul dumneavoastră de identificare este limitată la activitatea de confirmare a identității dumneavoastră și

                             13.9. nu va genera o stocare a datelor dumneavoastră personale mai mult decât este necesar în acest scop.

                             13.10. Puteți trimite solicitarea dumneavoastră referitoare la protecția datelor dumneavoastră personale la dpo@profiduciaria.ro

                             13.11. Veți primi răspunsul nostru la cererile dumneavoastră care vizează protecția datelor dumneavoastră personale la adresa de email de pe care ne-ați transmis solicitarea. 

                             13.12. Am desemnat o persoană responsabilă de tratarea cererilor dumneavoastră referitoare la protecția datelor dumneavoastră personale.

                             13.13. Am implementat politici care ne asigură faptul că o cerere privind protecția datelor dumneavoastră personale este recunoscută, soluționată in termenele prevăzute de lege.

                             13.14. Vă informăm despre modul în care ne ocupăm de cererea dumneavoastră (prin care vă exercitați drepturile) cu privire la protecția datelor dumneavoastră personale: într-o lună de la data primirii cererii.

                             13.15. Aveți dreptul să depuneți plângeri trimitându-le la dpo@profiduciaria.ro

                             13.16. Puteți depune o plângere la o autoritate de supraveghere: la domiciliul dumneavoastră obișnuit în UE și SEE, la locul dumneavoastră de muncă în UE și SEE, la locul presupusei încălcări în UE și în SEE.

                             13.17. Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privire la progresul plângerii și rezultatul plângerii.

                             13.18. Puteți mandata o organizație să depună o plângere în numele dumneavoastră la o autoritate de supraveghere.

                             13.19. Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privre la progresul plângerii și rezultatul plângerii.

                             13.20. Aveți dreptul de a exercita o cale de atac judiciară în UE și în SEE împotriva unui operator, unui imputernicit și unei Autorități de Supraveghere.

                             13.21. Puteti mandata o organizatie să exercite, în numele dumneavoastră, dreptul la o cale de atac judiciară, la o despăgubire pentru un prejudiciu rezultat ca urmare a unei încălcări a legii privind protecția datelor cu caracter personal.

         14. Puteți alege setările de confidențialitate?

                             14.1. În acest moment colectăm numai datele care servesc intereselor legitime sau legale

                             14.2. În prezent nu puteți să optați pentru ca datele dumneavoastră să fie prelucrate în alt mod decât o facem în acest moment, insă acceptam sugestiile dumneavoastră.

         15. Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?

                             15.1. Dacă ne schimbăm politica de confidențialitate, vom publica o nouă versiune a acesteia pe website.

                             15.2. la cerere vă putem pune la dispoziție versiunile anterioare ale politicii noastre de confidențialitate.

         16.  Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare

                             16.1. Toţi termenii şi expresiile folosiți în această Notă de Informare vor avea înţelesul pe care Regulamentul 679/216 l-a enuntat in Capitolul 1, articolul 4, Definitii.


Acceptarea prezentului accord constituie un accept al politicii noastre de confidențialitate. Pentru orice sugestii sau reclamații cu privire la conținutul politicii de confidențialitate va rugăm să ne contacți la adresa de e-mail dpo@profiduciaria.ro.